نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

استقلال بدون تماشاگران جشن قهرمانی می‌گیرد| موج تازه کرونا در راه است

  • کد خبر: ۱۰۸۹۰۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
استقلال بدون تماشاگران جشن قهرمانی می‌گیرد| موج تازه کرونا در راه است
با توجه به ابلاغیه جدید وزارت کشور در ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال ایران برگزاری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی به احتمال فراوان در غیاب تماشاگران برگزار خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر مسجل شده و آبی‌ها بعد از طی هشت فصل ناکامی در به دست آوردن جام قهرمانی صاحب جام بیست و یکم لیگ برتر شده‌اند. این قهرمانی در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک رکورد خاص برای فرهاد مجیدی و شاگردان محسوب می‎‌شود. اما درعین حال این سوال وجود دارد که جشن قهرمانی استقلال در هفته پایانی آیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر؟!  

پاسخ این سوال را می‌توان با ابلاغیه‌ای که از سوی وزارت کشور به سازمان لیگ ارجاع شده یافت. متن این ابلاغیه به این شرح است: «با استناد به ابلاغیه ارسالی وزرات کشور و ضرورت تثبیت شرایط کنترل شده کرونا و با نظر به اینکه در اکثر ورزشگاه‌های کشور رصد گردیده که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام نگرفته است فلذا با عنایت به وضعیت شکننده بیماری کرونا و ضرورت اقدامات سلبی، ایجابی و تثبیت وضعیت موجود، رعایت دستورالعمل وظایف، الزامات و فرآیند‌های برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کرونا با تماشاگران ابلاغ گذشته ضروری بوده، لذا در صورت برقرار نبودن ارتباط سامانه‌های فروش بلیط الکترونیکی با سامانه ایران من، برگزاری هرگونه مسابقه با حضور تماشاگر ممنوع است.
بر این اساس در صورت عدم فروش بلیت الکترونیکی و استعلام تزریق دو دوز واکسن کرونا از سامانه ایران من، حضور تماشاگران در تمامی لیگ‌های برتر، یک، دو و سه در ورزشگاه‌ها ممنوع می‌گردد.»

حال باید دید سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال آیا قادر به برگزاری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر با حضور تماشاگران خواهد بود یا اینکه ایرادات موجود در خرید بلیت الکترونیکی موجب لغو حضور تماشاگران در این بازی خواهد شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->